Klantenservice

Heb jij vragen over een bestelling, over de producten of het gebruik van de webshop? Schroom niet en laat het ons weten. Wij beantwoorden graag al je vragen. Pas als jij tevreden bent, dan zijn wij dat ook!
Bel ons op 088-7863536.

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, willen we graag weten waar wij je mee kunnen helpen:

1 Bestellen
1.1 Hoe kan ik een artikel bestellen?

Via het hoofdmenu kun je gemakkelijk door de website navigeren. Beweeg je muis over de tabs om de producten per categorie te bekijken. Met de filteroptie (links boven) zoek je specifieker op merk of model of materiaal. Vanuit deze subcategorieën kun je weer verder navigeren door onze website. Ben je gericht op zoek naar een stoel, dan kun je een trefwoord invullen in de zoekbalk boven aan de pagina. Bijvoorbeeld als je op zoek bent naar een specifiek merk. Wanneer je een artikel hebt uitgezocht, kies je het gewenste aantal. Daarna leg je het artikel in je shopper. Als je klaar bent met winkelen, klik je op het shopper icoon rechts bovenin het scherm. Je krijgt nu een overzicht met alle artikelen die op dat moment in je winkelmand zitten. Je kunt deze desgewenst nog wijzigen. Ben je tevreden met de inhoud van je winkelmand, dan kun je afrekenen en door naar betalen.

1.2 Is een artikel gereserveerd zodra die in mijn shopper zit?

Nee, het plaatsen van artikelen in je winkeltas betekent geen reservering van de artikelen. Pas wanneer je bestelling is afgerond, ben je verzekerd van de artikelen.

1.3 Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is en wanneer kan ik deze verwachten?

Zodra de bestelling bij ons binnen is, krijg je van ons een bevestigingsmail. Op de site staat per artikel de verwachte levertijd. Zodra jouw order bij ons wordt verzonden, ontvang je een Track&Trace code.

1.4 Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen na mijn bestelling?

Tussen het moment van bestellen en het ontvangen van een bevestigingsmail kan enkele minuten zitten. Heb je na 10 minuten nog geen bevestigingsmail ontvangen, controleer dan of deze niet bij de spam e-mails terecht is gekomen. Als dat ook niet zo is, neem dan contact op met onze klantenservice: 088-7863536 of via onderstaand contactformulier.

1.5 Wat is het minimale leveraantal van een stoel?

Over het algemeen geldt op alleStoelen.nl een minimum van 1 stoel, tenzij anders vermeld. Sommige stoelen worden slechts per 2 stuks geleverd aangezien deze vanuit de fabriek per 2 verpakt worden. Dit wordt aangegeven middels de keuzebalk voor het aantal: deze begint dan bij 2.

1.6 Worden de stoelen gemonteerd geleverd?

Sommige stoelen wel en sommige niet, dit staat altijd vermeld bij de productinformatie. In het geval van zelfmontage leveren wij altijd een zeer duidelijke en complete instructie mee. Over het algemeen heb je je eetkamerstoelen binnen een handomdraai in gebruik. Neem gerust contact op als je er zelf niet uitkomt.

1.7 ZIjn de prijzen in de webshop inclusief BTW?

Ja, alle prijzen van de producten die via alleStoelen.nl verkocht worden, staan inclusief BTW op de website vermeld.

2 Betalen
2.1 Op welke wijze kan ik betalen?

Op alleStoelen.nl betaal je veilig middels Ideal, creditcard, bankoverschrijving of achteraf per bank. Hier lees je meer over de verschillende betaalopties:

https://www.allestoelen.nl/service/payment-methods/

3 Bezorgen
3.1 Wat zijn de levertijden?

Wij werken samen met verschillende producenten en leveranciers, waardoor de levertijd van producten kan verschillen. Je bestelling wordt normaliter al binnen 3 werkdagen verstuurd, in sommige gevallen al de volgende dag. Mocht het product niet op voorraad zijn, dan staat er een indicatie van de levertijd bij de productinformatie vermeld. In sommige gevallen wordt er geleverd met een eigen leverdienst, hierbij spreken we met jou telefonisch een levertijd af. In andere gevallen worden de stoelen geleverd door POSTNL of DHL, je ontvangt dan altijd een track & trace code om de bezorging te volgen.

3.2 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

AlleStoelen.nl is een webwinkel en werkt uitsluitend online. Om de prijs zo laag mogelijk voor je te houden worden de stoelen doorgaans direct vanuit de fabriek bij jou thuis afgeleverd. Afhalen is dan ook geen mogelijkheid.

3.3 Bezorgen jullie ook (gratis) in België?

Ja, alle stoelen worden ook gratis bezorgd in België.

3.4 Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij brengen geen bezorgkosten in rekening.

3.5 Wanneer is de planning van mijn levering bekend?

Afhankelijk van de het betreffende product en levertijd wordt er een afspraak gemaakt voor levering met de eigen bezorgdienst of worden de stoelen door DHL of DPD bij je thuis afgeleverd. Je ontvangt hiervan altijd duidelijke informatie per mail of telefoon, uiterlijk een dag van te voren.

4 Garantie
4.1 Hoe lang duurt de garantie op mijn stoelen?

De fabrieksgarantie op stoelen verschilt per product en is bij elke stoel aangegeven bij de productinformatie. Op alleStoelen.nl geldt een minimale fabrieksgarantie van 1 jaar. Heb je een product gekocht waar iets mis mee is, neem dan contact op met onze klantenservice, wij proberen altijd met een gepaste oplossing te komen.

4.2 Er is iets kapot aan mijn product maar de garantietermijn is vervallen. Kun je mij nog van dienst zijn?

Wanneer de garantie is verlopen dan kan alleStoelen.nl je een bedrijf adviseren die het probleem voor je kan oplossen. De kosten in dit geval zijn voor rekening van jou, als consument.

5 Retourneren
5.1 Mag ik mijn product retourneren?

Wanneer er onverhoopt iets stuk of onvolledig is aan jouw bestelling zullen wij dat altijd snel en zonder enige meerkosten voor je verhelpen. Wil je de bestelling zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen retourneren? Ook dat kan, bekijk hier wat de opties voor retournering zijn: 

https://www.allestoelen.nl/service/shipping-returns/

5.2 Wat gebeurt er wanneer iets onvolledig of defect geleverd is?
Neem direct contact op met onze klantenservice, wij lossen het op. AlleStoelen.nl streeft altijd naar een volledige en snelle bezorging van jouw producten. Mocht er toch onverhoopt iets missen, onvolledig zijn of defect dan doen wij er alles aan om dat zo spoedig mogelijk te herstellen. Daarbij zijn eventuele onkosten voor onze eigen rekening.

 

5.3 Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Vul altijd eerst het retourformulier in: vermeld daarbij het bestelnummer, artikelnummer, de aantallen en indien van toepassing de reden waarom je wilt retourneren. 
Dan kunnen wij de retourzending zo snel mogelijk verwerken. Je krijgt van ons altijd een bevestiging van het retour. 

5.4 Welke voorwaarden gelden voor het retourneren?

Het retourneren of ruilen van een artikel is geen enkel probleem, dit kan binnen 30 dagen na ontvangst. Daarnaast  gelden de volgende voorwaarden: a) De eventuele originele kaartjes en labels dienen nog aan het artikel bevestigd te zijn. b) Het artikel dient compleet, ongebruikt en onbeschadigd te zijn. c) Het artikel dient nog in de originele productverpakking te zitten.

5.5 Wanneer wordt het retourbedrag teruggestort?

Wanneer je een artikel retourneert, krijg je de aankoopwaarde van het artikel terug. Het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk en binnen de maximale termijn van 30 dagen na ontvangst van de goederen, teruggestort op jouw bankrekening.

Neem contact op
* Verplichte velden